söndag, augusti 23

~ Lars & Madelene ~

Vi har förlovat oss!

Torsdagen den 20 augusti svarade jag ja till att dela ringar med min älskade Lars. Det är 10 år sedan vi träffades första gången på en båt från Venedig och det var på dagen 4 år sedan vi återförenades i Solvik.

Det var bokat för en middag på restaurang vid 19 men Lars hade uppenbarligen även andra planer. Jag uppvaktades först med ett otroligt vackert hjärta i glas. Sedan kom min alldeles egen superman in genom dörren till vår egen låt "I knew I loved you" med Savage Garden. Minnena från Italien väcktes till liv och mina ögon tårades. I ena handen hade han finaste rosen och i den andra den ask vari ringen låg. Frågan ställdes och jag harklade fram ett svar. Champangekorken smällde i taket och vi skålade. Lyckan var total!
Firandet fortsatte med en romantisk middag på restaurang Ghingis och på vägen hem stannade vi till för ett par drinkar på B&K. Natten blev lång och sömnen näst intill obefintlig. Vad gör det!





















Ringen jag fick var symbolisk så igår besökte vi tillsammans en smyckesaffär för att välja ut de ringar vi ska bära hela livet. "Första ögonkastet" verkar förfölja oss för vi fastnade för de första ringarna vi provade! Vi var riktigt överens om att det var dom vi ville ha. Sen skulle det bestämmas om gravyr och storlek. Allt gick som en dans och redan på onsdag kan vi troligen hämta ut våra dyrbarheter!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej med jer.
Det er utroligt så romantisk og hemlighedsfuld lars kan være hvem havde troet det. Det kan være han er blevet inspireret af de brylluper i har været til. Vi glæder os på jeres vegne, og ser frem til at i kommer til Danmark igen.
Knus og Kram
Lotte og leif.

Frida sa...

Ännu en gång, Stort GRATTIS till er!! Och så mysigt, va han kan den där Lars:) KRAMAR!

Carro & Jimmy sa...

Hej på er och stort grattis till förlovningen! =) Så himla mysigt! Hoppas att allt är bra med er. Får höras av snart och ses igen! Kramar från Carro & Jimmy

Anonym sa...

Grattis till er! :) Kram Challe

Anna sa...

Stort grattis!!!!

Mickan sa...

Men åh jag tror jag smälter! Vad gulligt av honom! Stort grattis igen! Kramar