söndag, augusti 16

~ Anna & Bosse ~

Min kusin Anna gifte sig i Slaka kyrka förra helgen i sällskap av släkt, vänner och bekanta. Att bröllop kan vara så fantastiskt! Anna var riktigt vacker i sin pärlprydda klänning och vädret kunde inte ha varit bättre. Solen sken i kapp med det lyckliga brudparet. Efter en stämningsfull seremoni, fotografering och skålande bjöds vi på middag och fest i Gula paviljongen, Folkets park. Förutom att ha fått bevittna en vacker vigsel, fick vi även tillfälle att umgås med den kära familj man så sällan träffar.
Tusen tack för den oförglömliga dagen och ett stort grattis och lycka till önskar jag herr och fru Nylin!

















































































Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt och aldrig jag lämnar det åter.
Min lycka är din, din lycka är min och gråten är min när du gråter.



Inga kommentarer: