onsdag, april 22

Torsdagslyx

Efter jobbet i förra veckan unnande jag mig något helt fantastiskt. En Torsdagslyx i simhallens romerska bad. Ett samarbete mellan Medley och Nettans skönhetssalong. Vi var ett gäng på ca 15 personer som bokat in oss på detta.

Möttes av ett glas vin med apelsinklyfta samt gurk-och morotsstavar i simhallens entré. Bytte om till bikini och badrock och bjöds på ett härligt buffébord fyllt med exotiska frukter och sallander. Smaskade i oss av detta medan Nettan berättade om alla magiska produkter för både ansikte, kropp och hår. Efter denna information la jag mig på massagebordet och fick en efterlängtad och helt gudomlig rygg-och nackmassage. Sedan var det dags att ge sig in i havet av skönhetsprodukter. Hade totalt 7 olika saker i ansiktet, 4 i håret och så några kring rumpa, lår och mage! Det smörjdes in och bastades om vart annat. Efter en avkopplande stund i bubbelpoolen avslutades kvällen med en celluitbehandling! Den är ett kapitel för sig.

Sammanfattar Torsdagslyxen som helt fantastisk. Kände mig som en ny människa efteråt. Huden var babymjuk och kroppen kändes härligt trött och avslappnad. Varför unnar man sig inte sånt här oftare!

Inga kommentarer: