söndag, april 26

Kroppen sa ifrån

Nog för att det är kul att styra, fixa och hålla igång men ibland tar det stopp. Koppen säger ifrån. Det gjorde min i torsdags. Efter att bara sovit 5 timmar varje natt under alldels för lång tid och därpå stressat runt gjorde min kropp uppror. Led av kraftiga kramper i magen och var så trött. Genomled en dag på jobbet och sen var det soffan som gällde hela kvällen. La mig redan 21.15 för att få sova ut.
Även fredagen innebar spänningar i magen men det va bättre. Orkade med arbetsdagen och även BodyAttack-passet på kvällen. Efter en skön dusch gjorde jag mig varma mackor med kalkon och Keso paprika-chili, toppat med riven ost. Supergott! Rekomenderas. Slappade i soffan framför Talang och andra ströprogram innan jag kröp hyfsat tidigt i säng.

Inga kommentarer: