onsdag, april 22

Birthday

Så har man gått och blivit ett år äldre. Inte klokt. När hände detta...
Vill här passa på att tacka alla så otroligt mycket för alla hälsningar och presenter jag fått. Ni är alla underbara som tänkte på mig.
Tusen tack!

Dagen till ära var köksbordet uppdukat med presenter när jag kom dit vid 5.30-tiden! Tillsammans med frukosten öppnade jag alla och konstaterade att det blev en mycket trevlig start på dagen. Jag fick en parfym, presentkort på både Gina Tricot och Intersport och så ett rött läppstift (ni kanske kan gissa från vem?).









Fullspäckad dag på jobbet för övrigt så jag hann aldrig riktigt känna av födelsedagen. Tror heller inte att man gör det på samma sätt längre. Alla pip i mobilen var iaf trevliga :)! För att inte tala om blombuketten som kom med bud till mig. Tack Elin o Nicke. Mycket uppskattat. Både Lars och jag var hemma sent denna födelsedagstisdag så vi tog en liten fika på stan ikväll istället. Det viktigaste är ju inte vilken dag utan att det blir av.
Imorgon reser Lars och basketlaget till Belgien för att spela sista delen av Europacupen och kommer inte hem förän på måndag. Det blir många dagar utan honom men jag ska nog få dessa att gå. Redan mycket inplanerat... som vanligt. Önskar honom ett stort lycka till och hoppas verkligen att de kan sätta alla de andra Europeiska lagen på plats. Go Dolphins :)

En hel veckas uppdatering tog sin tid så nu är det bäst att jag kryper ner i sängen. Ännu en kväll när klockan visan 23.30 innan sänggående. Måste bli ändring!

Inga kommentarer: