måndag, april 27

Bilder

Märkligt att det ska behövas karlar för de tekniska sakerna! Lars är hemkommen och jag berättade för honom om de bilder jag hade liggandes på kameran och inte kunde få in i datorn pga förlust av sladd. Han ber mig då hämta laddaren till kameran och vips så var sladden där! Den ende som sitter i stickkontakten var ett USB! Hehehe. Ibland känner man sig mindre blåst! Sen var det visst inte så häftiga bilder ändå, men nu kände jag mig tvungen att lägga upp ett smakprov iaf!









Fick hem en trött sambo sent ikväll. Efter en tuff helg och en lång dag av resande så blir det så. Vi fick en liten pratstund i soffan innan vardagen gjorde sig påmind. Han var ändå skapligt nöjd med helgen, trots den snopna förlusten i semifinalen med 1 poäng. Tiden bara flyger fram så nu är det dags att krypa ner i sängen för att orka med morgondagen.

Inga kommentarer: