söndag, mars 15

Trevlig helg

Efter städningen och BodyAttackträningen igår gjorde jag mig klar för The big party. Girls only först hemma hos Robin där Malin ordnade med godaste caiprinhan. Vi blev inte långvariga för bussen ut till Malmslätt och boysen skulle hinnas med lagom för att se Melodifestivalen där. Det var en hel drös som mötte oss i fotbollslagets klubbstuga. Den stora projektorduken hade tidigare visat fotboll men skulle nu laddas upp för final. Kanalen kodad! What! Fatta! TVn kan inte få in SVT kanal 1 och vi får inte se Melodifestivalen! Festen kom av sig för en kort stund men upptogs snart igen då vi insåg att vi fick roa oss själva. Startade upp med diverse lekar. Chip, 12an och allt vad det va. Skrattade som en tok (utan att visa tänderna!). Hahahaha :)
Beställde sedan taxi in till stan där vi tog oss några shots på LasGala innan vi helt plötsligt var inne på Harrys. Förstod det inte riktigt. Helt plötsligt hade vi gått före i kön och dansade loss på golvet. Schysst! Bland folkvimlet fanns härliga vänner från sporthallen så resten av kvällen och natten hängde jag med dom. Mycket lyckad lördag!













































Tack Robin för en väl ordnad fest.

Ställde ingen klocka att ringa idag med vaknade ändå 9.30. Flyttade mig till soffan och låg sedan där till närmare 13. Lite BodyAttack-träning igen och så matlagning i mängder. Blev två olika maträtter till matlådor så nu är frysen full igen. Lagade bla. den enklaste och allra godaste färsrätten av dem alla. Mumsgott va det. En liten promenad lyckades jag sedan att få till. Ingen vidare motionsrunda direkt. Fram och tillbaka till Netto :) Köpte mig lite gott att snaska på till söndagskvällens film. Tänkte se reprisen på Melodifestivalen och så blir det nog reprisen på Beck också. Märkligt hur man kan få en hel dag att passera utan att egentligen ha gjort något av större vikt. Det är väl det som kallas lediga dagar.









Lars har ju varit i Polen hela helgen. Och vet ni vad? De har vunnit alltihop! Norrköping Dolphins har lyckats vinna alla matcher och är nu vidare i Europacupen! Grymt! Blir Belgien nästa gång och det dröjer inte länge. Redan i april drar de iväg igen.

Bilden nedan kan verka lite motsägelsefull men jag avslutar v 12 med skålarna och så tar jag tag i tidningen imorgon! Imorgon väntar också premiären av nya releasen i BodyAttack. Äntligen!Som jag har tränat så kan jag inte tänka annat än att det blir succé. Nervös kommer jag naturligtvis att va ändå. Håll alla tummar för mig kl 19.
Nej, nu är det soffan och ryggläge som gäller resten av kvällen. Saknar min älskling extra mycket en sån här kväll. Beck ensam är ingen höjdare. Kom hem snart.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej madde.
Nu vare det ikke længe før i får invation fra danmark, vi glæder os meget til dette. Godt at læse at det er gået dem godt i polen, han bliver nok ikke til at holde ud når han kommer hjem.
Mange hilsner fra Lotte og Leif