lördag, mars 14

En vanlig vecka

Inget ut över det vanliga denna vecka. Än så länge! Har varit fullt upp på jobbet och så träning och BodyAttack-plugg på kvällarna. Tågen går inte som dom ska mellan Nyköping och Norrköping så i tre veckors tid blir det bussresa hem från jobbet istället. Mycket bekvämare men det tar SÅ mycket längre tid.
Känns kul med den nya attack-releasen. Vilket ös! Längtar massor till måndag då jag är först ut att köra nya koreografin. TjoHo! Ska iväg till sporthallen senare idag och köra genrepet.

Igår reste Lars med Dolphins till Polen för att spela Europacupen i basket. Fick precis rapport om att de vunnit första matchen. Härligt jobbat. Verkar som de nu har fördelarna på sin sida och fortsatt spel i cupen är inom räckhåll. Häftigt! Jag får inte hem min älskling förän på måndag kväll så jag får försöka klara mig ensam fram till dess.
Min fredag innebar träning och mys. Direkt från bussen till sporthallen. 25 minuter på löpbandet och sen 30 min med hård BodyAttack. Härligt svettig cyklade jag sedan hem för att mysa till det. Tog en skön dusch, stekte mig helt underbara raggmunkar, åt dessa med lingonsylt och tittade på Let´s dance och annat trams fram till 24. Klockan visade 00.00 när jag släckte lampan :)

Lördag och som vanligt tidigt upptigning pga tvätt. Har nu äntligen fått färdigt med allt och städning av lägenheten väntar. Vill få bort allt damm från toan iaf innan jag beger mig till sporthallen.
Längtar sedan till eftermiddagen, kvällen och natten. Blir big party för Robin som fyllt år. Blir girls only först med mat och drinkar. Sammanstrålning med boysen senare under kvällen. Hoppas få se en glimt av Melodifestivalen också. Viktiga saker!

Trevlig helg på er mina vänner.

Inga kommentarer: