torsdag, mars 19

Release 64 och lite annat

I måndags var det dags för starten av Medleys release-vecka av de nya LesMills-passen. Jag var först ut med min Attack 64. Jag öste på som bara tusan. Koreografin satt inte helt där den skulle men kunderna verkade riktigt taggade iaf. Lite flum här och där kanske ändå hör till premiären. Ska köra igen i morgon och på lördag så då jäklar ska den sitta!

Övriga veckan har varit fullpackad. Har varit mer att göra på jobbet nu vilket är kul. Märkliga saker som kan förgylla tillvaron där. Bara det att en tant klarar att resa sig vid sänggaveln! Ni ska veta vad jag och min sjukgymnastkollega blev helt till oss av lycka när detta hände!

I tisdags var det som vanligt step kondition sent på kvällen och igår, onsdag, tog jag en slappkväll i soffan. Började med att njuta av lite solariesol, ringde sedan icca och hängde därefter vid TVn innan det var dags för sängläge. Dagens afterwork bestod av ytterligare solariesol och handling på Priso. Kvällarna går fort som tusan när man inte är framme med tåget förän 19.
Banarbete mellan Katrineholm och Norrköping innebär förändrade tåg och busstider för mig så det tar mycket längre tid att pendla nu. Som om det inte tog tid innan.....!
Kvällmålet bestod av denna underbara tallrik. Önskar jag kunde lyckas få till lika fina bilder som Millan men ni får hålla till godo :)
Imorgon väntar både BodyAttack och sen en sen afterwork med Medleybrudarna på Strandgatan. Mycket trevlig afton med andra ord. Mer trevligheter blir det sen hela helgen för min älskade icca kommer på besök. Du är så väntad och välkommen.

Inga kommentarer: