söndag, mars 22

Älskade vän

Har varit en alldeles underbar helg igen. Älskade barndomsvännen Icca har varit här hos mig. (Massa bilder så håll till godo!)

Men om jag ska ta det från början så va det först fredag och BodyAttack med Lena. Vi teamade den nya releasen och hade riktigt kul. Lite missar här och där men med ett leende på läpparna så gör det inte så mycket. Efter passet var det inbokat Afterwork med Medley-gänget på Strandgatan. Jag, Matilda och Erik åkte direkt dit, beställde oss var sin rejäl hamburgetallrik och något svalkande att dricka till. Blev sedan en mycket lugn och trevlig kväll. Inte allt för sen heller. Ville hinna hem och säga adjö till min älskade som skulle iväg till Stockholm och spela basket i helgen.
Lördag och rutinmässig tvättstuga vid 7. Stannade uppe efter att jag lagt i andra tvätten. Mycket skulle hinnas med innan min kära kom på besök. Icca mötte upp mig med ett stort leende, fina tulpaner och en skraplott. Blev så glad av att äntligen få träffa henne. Vi hade en fullspäckad dag och helg framför oss.

Först var det planerat för BodyAttack. Jag skulle köra passet och hade bjudit med icca för att testa på. Tror jag lyckades fånga hennes intresse! Vi hade iaf skitkul och öste på som bara tusan. Laddade upp med proteindrink efter och begav oss sedan svettiga till simhallen. Där var vi väl värda några timmar av relax. Vi bastade och bubblade, åkte rutschkana och pratade om livet. Underbara dag!












Efter en uppfräschning, mindre styling och en välsmakande melon-drink åt vi på godaste restaurang Yogi. Den indiska maten smakade gudomligt och vi bara njöt av stunden. När Chicken Tikka Masala och Naanbrödet hade lagt sig väl på plats beställde vi in var sin drink. Perfekt avslutning på en utsökt middag.

































Begav oss hemåt, dukade upp ett bord av läckerheter och sen roade vi oss med SingStars och Buzz hela kvällen. För att inte tala om det röda läppstiftet som satte färg på kvällen :) Snygga vi är! Somnade sedan gott, sida vid sida, framåt småtimmarna.





















































Söndagen hade vi tänkt inleda med promenad runt stångån men sängen var alldeles för skön för det. Tog istället lite sovmorgon och dukade fram en riktig hotellfrukost. Blev sedan en tur på stan och en snabbshopping på Gina Tricot innan älskade vännen var tvungen att styra kosan hemåt. Jobb väntade och det måste självklart prioriteras.







Tackar dig massor för att du förgyllde mitt liv. Underbara vän. Du är underbar!

1 kommentar:

ANGELICA sa...

åå vad mysigt vi hade! längtar till nästa gång!