tisdag, mars 3

Livet kommer ifatt en ibland.

Idag är jag hemma från jobbet. Magen mådde inte riktigt som den skulle igår eftermiddag och kväll så BodyAttacken fick till och med avbrytas. Gjorde så gott jag kunde för att ta mig hem men så bröt det loss. Nog om det... mindre intressant läsning...! Lyckades iaf somna tidigt men hade redan då beslutat att stanna hemma idag. Peppar peppar så har magen varit lugn sedan igår men tror ändå det var ett klokt beslut att stanna hemma idag.
För att fortsätta på förra inlägget så blev lördagen som planerad. Efter en god middag besökte Lars och jag Chokladfestivalen och mumsade på massa gott. Såg det som efterrätt och njöt till fullo. Hela Cloetta Center var fyllt av praliner i långa rader, det var tryfflar, chokladkakor, bröd, öl och vin med touch av choklad och så den omtalade chokladfontänen med flytande varm choklad som man drar ett kex eller marschmellow igenom. Mmmmmm.........











Efter denna smakrika upplevelse följde vi med Hanna och Mats på en inflyttningsfest. Det var mycket trevligt men jag stannade inte länge. Skulle upp tidigt för resa till Stockholm och ny BodyAttack-release dagen efter.

Vi var tre tjejer som tog bilen till Solna på söndagen. Riktigt laddade för att få ösa på i det nya BodyAttack-passet. Releasen gick bra, hade en positiv känsla i kroppen efteråt. Musiken var mer ösig denna gång, nästan trancig, koreografin var upplyftande och attitydkrävande. Styrkelåten för överkroppen var grym, riktigt jäkla tuff! Hela vägen hem lyssnade vi på låtarna och försökte memorera steg. Nu har vi 2 veckor på oss att plugga in denna Attack för v. 12 är det ny realease för alla LesMills-pass i sporthallen. OjOjOj.
Väl hemma igen kunde jag inte släppa det så medan Lars ordnade med god mat tränade jag i tv-rummet!
Avslutade helgen med sedvanlig Beck. Trist med gammal repris bara.

Inga kommentarer: