lördag, februari 28

Long time no see

Två veckor har passerat. Alldeles för fort. Som vanligt. Skulle jag ge en utförlig historia om alla upptåg och festligheter som hänt sedan sist skulle ingen orka läsa. Nöjer mig med händelserna i punktform denna gång.

Vecka 8

Måndag: BodyAttack
Tisdag: Step kondition
Onsdag: Kvällsfika på Steves Coffee med Julia
Torsdag: Lång dag på jobbet - hemma 19. Solariesol. Fix hemma.
Fredag: BodyAttack. Lars och jag ser Benjamin Buttons otroliga liv på bio.
Lördag: Tvättstuga. Bakar bröd. Extrainsatt BodyAttack då jag blir filmad för att sedan skicka videon till LesMills. Hockey i Cloetta med Lars kusin från Danmark, Andreas och Charlott. Festligheter på Strandgatan med tidigare nämna (utan kusin) samt kära Matilda. Fortsatt firande med singstars och drinkar hos mig och Lars.
Söndag: Aerobic dans med Matilda. Lars kusin från Danmark på besök: bjuder på middag, Lejlas chokladkaka och ser på Beck.














































Vecka 9

Måndag: BodyAttack
Tisdag: Step kondition
Onsdag: Bjuder hem Matilda på varma smörgåsar och tidigare chokladkaka.
Torsdag: Choklad- och vinprovning, Italiensk buffé samt underhållning av Tomas Petterson på Cloetta Center. (Chokladfestivalen i Linköping inleds med detta och Lars jobb har platser till kvällen. Vi ordnar förmingel för Garcia, Johanna, Andreas och Charlott hos oss innan. Taxi tar oss dit och vi bjuds på en underbar kväll. Tusen tack!)
Fredag: BodyAttack. Let´s dance och film.
Idag lördag: Tvättstuga. Vidare planeras promenad i vårsolen, inlämning av punkterad cykel, matlagning och besök på Chokladfestivalen. Kvällen är fortfarande öppen. Blir iaf ingen sen kväll för imorgon väntar resa till Stockholm för att delta i kvartalsutbildningen för nya BodyAttack-releasen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blir andfådd bara av att läsa om allt du hinner med! Den där kakan vore nog något som jag skulle gilla! Kram Pappa

Elin sa...

Ja du gode tid....du har fullt upp du med! Känner igen det där:) Hoppas allt är bra med dig i vintersolen. helt fantastiska dagar!! kom på att det låg en fråga på min blog som jag helt och hållet glömt och svara på..köks-soffan ja, den blir nog knivig och få tag på för vi fick den av ann-louise, hon kände någon som inte ville ha kvar köks-gruppen och de skulle slänga den så vi fick den till vår nya lya!!! Så har tyvärr ingen aning om vart eller om man kan få tag på den...loppisar!?:) Ha det gott vännen..kramar/elin