onsdag, januari 28

Uppdatering

OjOj. Alldeles för länge sen jag skrev men livet tillåter inget bloggande nu för tiden. Försöker göra en sammanfattning från det senaste.
Har varit en galet intensiv period av träning. Körde BodyAttack i fredags, BodyAttack i lördags, uppvisningar av våra olika pass inne i simhallen i söndags samt att jag körde BodyToning 75 minuter samma dag. Inledde denna vecka med mer BodyAttack och så Step kondition igår. Fatta att jag känner mig trött. Men så är det ju galet kul och jag kan inte låta bli att vara med överallt.
Det viktiga är väl ändå att få i sig bra mat för att ladda med energi. Jag försöker så gott jag kan. Mixern jag fick i julklapp har gått varm med massa smothie laddat med banan, hallon, vaniljyoghurt och mjölk. Verkar inte det tillsammans med makrill och ägg vara en bra måltid efter träning?

Lars och jag myste till det med tacos i fredags och satt uppe till närmare 2 då vi såg film.









Upp vid 7 på lördagen för att tvätta och sen va det fullt ös hela dagen. Klockan 11 skulle vi träffas och förbereda söndagens uppvisningar i simhallen. Vid 13 var det sen dags för ledarträff för oss instruktörer i Medley Linköping vilket vi avslutade med BodyAttack. Efter detta hade jag bjudit hem ett gäng instruktörsbrudar till mig för att festa till det lite. Det blev en toppenkväll med thaimat, handboll, Singstars, Buzz, annat spel å så dans och stoj. Vid midnatt tog jag och Pillan oss an Harrys. Lönehelg som det var så var vi verkligen inte ensamma. Stod länge i kö och var sedan inte där så länge då det mest va trängsel överallt. Måste ändå säga att det blev en grymt lyckad kväll. Tusen tack alla härliga vänner! Måste vi göra om.






























Söndag och uppvisningar i simhallen. Då menar jag I simhallen. Att visa upp BodyAttack, Step och Aerobic dans i 30 graders värme var inte så lyckat. Svettades som jag aldrig har svettats någonsin. Det var helt sjukt. Som att ha häll en hink vatten över huvudet. Å sen på det skulle jag köra ytterligare 75 minuter BodyToning. Den söndagen var jag sliten minsann. Att veta att klockan skulle ringa 5.15 dagen efter var ingen hit!

Klockan ringde och det blev en ny vecka. En spännande sådan. Det börjar röras om lite i grytan... Får se vad som händer.
Nu är det redan onsdag kväll och jag ska försöka sätta mig ner en stund i soffan innan det är dags att sova igen. En dansk serie startar på ettan. Får se om det är något att ha.

På återskrivande...

Inga kommentarer: