söndag, januari 18

Party

Blev en lite längre tur på stan igår än det först va planerat. Farligt att lämna mig ensam med pengar i handen! Shoppinglusten tog tag i mig. Efter inhandlandet av presenter till Benny o Pierre på Designtorget slank jag in både lite här och där. Slutade med att jag köpte oss en väggklocka till köket på Åhlens och en CD-skiva till mig själv på Skivlagret. Måste säga att jag är mycket nöjd med mina köp.
Kvällen sen var tillägnad Benny o Pierre som bjudit in till födelsedagsfest. Flera kära vänner va samlade och det blev en riktigt lyckad afton. Efter fotbollen kom festen igång på riktigt och den avslutades med ett ösigt dansgolv i tv-rummet. Flera taxibilar tog oss sedan till Harrys där vi fortsatte partajandet på dansgolvet. Tur att BKs dansgolv i källaren finns när slageryran blir för påtaglig på Harrys! Tack Julia för sällskapet där nere!







































Blev inte alltför sent för mig inatt och det är jag tacksam för idag. Hade egentligen tvättid från 7 men efter att ha "glömt" ställa alarmet vaknade jag upp som ett ryck vid kvart i 9! Det va bara att pallra sig ner med alla kläderna och sätta igång. Konstigt nog har jag kännt mig relativt pigg och på G idag. Inte gjort det stora. Förutom tvätten så har jag bäddat och fixat, plockat upp och läst om matberedaren jag fick i julklapp. Sen har jag sett till att magen fått påfyllning. Trots att det är dagen efter så ställde jag mig och lagade något så nyttigt som rödspätta med bulgur och kokade grönsaker! Känner mig rätt stolt över att inte ha fallit för frestelsen att gå till snabbmatstället :)
Lars har som tidigare nämt spelat basket i Malmö hela helgen och är i skrivande stund på väg hem. Dolphins vann alla sina matcher även denna gång och har därmed slagit klubbrekord i att vinna flest matcher i följd! Grattis till det mitt hjärta.
Ska bli härligt att få hem honom snart så vi kan få en liten stund tillsammans i soffan innan det är dags att avsluta även denna vecka.

Inga kommentarer: