onsdag, januari 7

Step

Tjoho! Ikväll har jag varit och kört mitt första steppass i det nya året. Fullpackat med kunder, ny koreografi och energi till tusen! Det är så jäkla kul att träna och jag insåg det verkligen ikväll. Nu är jag back on track igen efter en julledigheten! Härligt.
Annars kan jag inte låta bli att meddela att vi inte åt några popcorn igår heller! Vår karaktär är ovanligt stark och nu känns det nästan som det blivit en tävling mellan oss om att inte äta några sötsaker. Hehehe... Kanske blir det frossande i helgen istället..!
(För er som observerade att jag åt fisk igår så var jag dessvärre ensam om det. Fick inte älslingen att smaka av sin egenfångade regnbåge. Han njöt av andra goda rester...)

Idag blir min älskade farfar 80 år. Jag ringde och gratulerade på den stora dagen och det var uppskattat. Önskar honom all lycka. På lördag blir det kalas för honom därhemma.

Nu är klockan mycket så det är dags att förbereda inför morgrondagens tvättid. Kram på er alla läsare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej. Hoppas att allt är bra med dig och att allt är bra på jobbet.

/Anna