onsdag, januari 14

Firande

Såg att det visst va en hel vecka sen jag skrev sist. Inte klokt. Har ju hunnit med massor sen dess.

I fredags åkte jag ensam hem till Hultsfred för att fira min älskade vän Icca som tagit sig igenom socialpedagogutbildningen och fått sin examen. Stort grattis till dig och lycka till! Vi var 13 stycken som var med och firade genom att äta en alldeles utsökt middag på Bambugården. Alltid lika kul att komma hem och träffa sina underbara.

Lördagen innebar tidig uppstigning och långpromenad med icca. Va segt att masa sig ur sängen 8.15 men det va det värt när sedan frukosten kunde intas med rödrosiga kinder. Ute kunde man ana våren för häckarna hade börjat knoppats... Eller va det bara jag som önsketänkte... Så här fint kan det iaf vara en morgon i Hultsfred.








Lars kom senare på dagen för härnäst va det firande för farfar som gällde. Otroligt nog hade hela släkten lyckats samlas denna dag så det gjorde det hela ännu trevligare. Födelsedagsbarnet hyllades med sång och paket och vi åt smörgåstårta och annat gott som hör kalas till.





























Så blev det lördagskväll och vi bjöd in oss till Jimmy och Carro. Medan killarna satt i bastun hann Carro och jag lösa många världsproblem. En och annan drink slank ner och vi spelade Alias och hade kul till långt in på natten. Inte varje dag vi träffar dessa fantastiska vänner så det gäller att ta tag i det snart igen.









Söndagen blev en slapp historia till en början. Skönt att få ligga i soffan för en gångs skull. Sen var det dags att åka tillbaka till Linköping då jag skulle köra Aerobic-pass och planera inför måndagens premiär av BodyAttacken. Hade glömt hur kul det va med aerobic så jag öste på som bara den.
Sammanfattar den gångna helgen som några dagar med många nära och kära runt omkring. Har sagt det många gånger förr men det är dessa människor som betyder så mycket i mitt liv. Saknar er alla.

Inga kommentarer: