onsdag, januari 14

BodyAttack-premiär

Så var det avklarat... premiären av BodyAttack i sporthallen!!! Jag har varit så galet nervös inför detta och magen har knytit sig flera gånger om, jag har inte kunnat sova på nätterna och känslorna av säkerhet och oro har varvats om vartannat. Kvällen innan fick jag veta att passet var fullbokat plus att det va 15 st på reservlistan! OjOjOj....
Premiären teamade jag med Lena som också ska köra pass längre fram. Tacka vet jag att jag hade henne! Vet inte vad som hände men jag antar att nervositeten och spänningen tog ut sin rätt för det var som ett stort hål i min hjärna när vissa låtar kom. Blackouten var total! (Iaf av min uppfattning - säkert inte lika stor av andras.) När vi var i gång efter några låtar släppte det och vi kunde ösa på. Deltagarna svettades och hade kul, jag puschade och körde järnet. Vilken galen träningsform det är!
Nu i efterhand vet jag vad jag kan göra annorlunda till nästa gång och ju mer jag tänker på det desto bättre var nog premiären trots allt, och desto mer längtar jag efter att få köra igen på fredag. Då blir det teaming med Helen och vi har delat upp några låtar var. Ska bli skitkul! Då är det nya tag som gäller!

Igår sen körde jag Step kondition. Så annorlunda. Det känner jag mig så trygg med så där finns ingen tvekan, inga spärrar och allt bara flyter. Jag fick upp självförtroendet igen och ökade förhoppningarna om att göra ett bättre instruktörsjobb på fredag.

Träning är mitt liv! Just love it!

Inga kommentarer: