måndag, oktober 6

Vilken kick!

Jag har precis kommit hem från mitt första steppass på närmare 2 veckor. Det första jag får höra från en kund när vi är klara är "Va kul det är att ha dig tillbaka." Hur glad tror ni inte att jag blev då! Inte nog med att jag själv hade adrenalinet på högsta nivå, det hade uppenbarligen smittat av sig även på mina deltagare. Vad härligt det är att va tillbaka.

Gårdagen innebar strosande i Tornby. Jag köpte ett par nya stövlar som ska användas till fest eller finare tillfällen och ett par leggins. Annars köpte Lars några tröjor å så införskaffade vi en gemensam almanacka så vi kan ha lite koll på varandra och vad som händer. Vi hade en riktigt mysig dag där ute (trots att Lars va sliten sen Harryskvällen :) ). Vädret va rusk nästan hela dagen så jag satt inne med en ansökan till ett jobb jag planerar att söka. Lars fick va kock denna dag och lagade den mest fantastiska köttgrytan med pasta till. Jag är imponerad. Vilken kock jag har till sambo! Jag hoppas nu bli bjuden på fler sådana smarriga rätter framöver.
Framåt kvällen sprack himlen upp så jag och Karin tog en riktig höstpromenad. Det va kallt om nosen men ack så friskt och skönt. När jag kom hem sen va det helt perfekt att byta till mjukiskläder, poppa lite popcorn och se film. Bättre avslutning på veckan blev det inte.

Nu ska jag hoppa in i duschen, äta några smörgåsar och krypa ner i sängen. Dagen är fulländad!

Inga kommentarer: