söndag, oktober 19

I fredags kväll tyckte Lars att vi skulle fira lite så han hade köpt hem en Asti Cinzano. Denna delade vi på till Idol och hemlagade tortiliapizzor med efterföljande tilltugg! Mys på högsta nivå. Efter en lång dag somnade jag som vanligt i soffan. Inte så kul när man sen insåg att hela torkskåpet va fullt med tvätt. Inte mycket att välja på än att ge sig ner i tvättstugan mitt i natten.









Gårdagen innebar Öppet Hus i sporthallen. Vi instruktörer hade bla. förberett en uppvisning med presentation av de träningsformer vi erbjuder. Vi hade klätt oss i snygga svarta Capribyxor och en rosa topp från Casall och gav allt för de få som hade tagit sig tid att titta på. (Hade varit trevligt med större uppslutning.) Vi hade iaf kul. För övrigt var det prova-på-pass, tipspromenad, kareokespinning, utlottningar, erbjudanden, förfriskningar mm. Det blev verkligen en heldag för mig i sporthallen med massor av träning. Kom dit 10.15, första uppvisningen kl.11, stannade och körde step kondition, hem en sväng för matpåfyllnad, tillbaka till 14, uppvisning igen kl 14.30, ledde själv ett Flowinpass och sen avslutade jag med aerobic dance innan jag åkte hem vid 17. Älskar verkligen detta!

Medan jag levde livet i träningskläder hade Lars en kompis på besök hela dagen, kvällen och natten. De hade bokat en spel-, film- och grabbhelg så jag skulle hålla mig borta från Birgittagatan så mycket som möjligt :) Men det var med andra ord inte så svårt. De lagade mat och fördrev sedan hela lördagen i soffan. Härliga grabbar!









Ingen rast o ingen ro för mig igår för på kvällen sen va det dags för tjejkväll. Skulle sluta upp med goda vänner kl 19 på Butterfly för att sedan ha en helkväll tillsammans med avslutning på Harrys. Vi åt gott och hade riktigt kul. Inte nog med all träning på dagen, musiken på dansgolven gjorde ju inte att man stod stilla precis! Fullt ös hela långa natten så benen och fötterna va riktigt trötta när jag sen fick av mig stövlarna i hallen. Väl hemma möttes jag av mina pojkar som fortfarande satt uppe och spelade playstation! Söta! Jag gick alltså och la mig först. Tokar.


















Idag är det söndag, en slapp härlig söndag. Lars och Jocke åkte tidigt till Norrköping för att ha en träningsdag med basketlaget. Ensam hemma har jag ätit en sen frukost, tvrepriserna går på Tvn och jag har fortfarande inte bytt från sovkläderna. Solen skiner utanför fönstret så jag tänker mig en långpromenad om en stund. Lite frisk luft i näsan vore inte fel.

Inga kommentarer: