fredag, juni 6

Ledig

Sveriges nationaldag till all ära men vad är en dag vid Tinnisbadet jämfört med det? Jo, helt underbar! Fast då har jag ju nationaldagen att tacka för denna extra ledighet. Toppen! Idag blev det alltså debuten vid Tinnis. Jag fick älsklingen att följa med och vi har verkligen haft en helt fantastisk dag. Varm och svettig dock men ändå helt gudomlig. Kan lova att vi inte var ensamma vid denna oas. Fick för första gången till och med köa för att komma in. Önskar jag fick tillbringa alla mina dagar här.


















Lassemannen blev riktigt bränd så vi får se hur han mår imorgon. Nu är han iaf ute och bränner sig ännu mer på fotbollsträningen. Själv tycker jag som vanligt att jag inte fått någon färg :-( Jag tänkte att jag också snart ska va lite duktig och ge mig ut på en joggingrunda. Måste vänta till solen försvinner lite iaf annars rinner jag iväg. Sedan blir det slapp i soffan med film, popcorn och godis! Vilken junidag!
Innan vi hinner somna i var sitt soffhörn hoppas jag mamma tittar in. I morgon åker vi nämligen till stockholms stad, upplever min dröm och bor på lyxigt hotell. Celine here I come.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej i to
godt at se at i også har tid til at nyde det gode vejr. Sidder på terressen på arbejde og nyder det.
Madde hav en rigtig fod tur til hovedstaden og nyd nu koncerten. Hils din mor fra os. Til Lars håber du hygger dig selv om madde skal til stor staden. Knus og kram mor.

ANGELICA sa...

Härliga tinnis! Här har det vatt bjärken som hägrat! Maffigt att se celine live! tårarna lär rinna! är det bara du och britt eller? Snart ses vi!! kramar