onsdag, juni 25

Inspiration

Jag kan inte sluta läsa Millans blogg och inte heller sluta att faschineras. Har länkat henne på min sida om det är någon annan som behöver få inspiration. Hon ger massor av bra tips på sund mat och bilderna hon lägger upp är fantastiska. Hon har påverkat mig så mycket att dagens lunch bestod av stekt rödspätta med babyleafs, kidneybönor, tomat, blomkål, morötter och solrosfrön. Det känns så sunt vilket gör att det även smakar så bra! Imorgon blir det ungefär detsamma men byter rödspättan mot ungsstekta kycklingvingar. Mumma!
Om jag ska fortsätta på den hälsosamma banan så ska det sägas att jag körde ett riktigt tufft steppass med mina deltagare igår. Det va sista konditionspasset inför sommaren så då gällde det ju att ta i lite extra. Att det är så jäkla kul att va där framme med headset och hela kittet. Underbart.
Har precis ätit rågbröd med solrosfrön och sallad, ost, skinka och paprika så nu tänkte jag ge mig ut på en promenad. Kanske borde ta på mig löparskorna istället. Får se.

Måste även tillägga att jag idag har bokat in en golftid på Nyköpings golfbana tillsammans med en jobbarkompis. Blir alltså golfspel och övernattning i Nyköping på onasdag nästa vecka! Jippi!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Å vad fint du skrivit om mig, tack så hemskt mycket! :o) Vilka fina bilder förresten, ser så somrigt o mysigt ut! Jag har en klasskompis som kommer från linköping och hon är nog lika gammal som du, kanske känner du henne? Sara bodling heter hon iaf :o) kramis

Anonym sa...

Jag älskar hennes blogg med=)

Madelene sa...

Nix, känner inte henne. Jag är uppvuxen i Hultsfred och har bara bott i linköping några år.
Kram

Anonym sa...

Tack ska du ha! :o)