tisdag, april 8

Finalhockey

LHC är dom bästa, heja, heja, heja, klubben. LHC är dom bästa, heja, heja, heja, klubben. LHC!
Igår va Lars och jag på finalhockey i Cloetta Center. Vilket drag, vilken stämning. Jag har inte gillat hockey förut men nu kanske jag blivit en hängiven supporter! Vi hade i alla fall riktigt kul, älsklingen och jag. Inte så konstigt kanske med tanke på att LHC ledde hela matchen och lyckades vinna den med 6-4! Men det va spännande och nerverna sattes på prov ett flertal gånger. Men när slutsignalen gick och alla 8 600 i publiken stod upp och klappade kan jag lova att det va drag på läktaren! LHC är dom bästa, heja, heja, heja, klubben!











Vi hade platser över tv-kommentatorerna på kanal 5 så vi hade full koll på vad som hände backstage, när det inte va matchsändning eller reklamavbrott. Massa puder kan jag lova! Sprang en tösa där med sminket hela tiden.


Inga kommentarer: