måndag, mars 24

Påsken i ett nöt(ägg)skal

Påsken blev precis så perfekt som jag hade hoppats. Fått massor av tid tillsammans med mina nära o kära samtidigt som jag bara kunnat slappna av i soffan utan stress och måsten. Hunnit med fika hos farmor o farfar, påsklunch hos pappa o Gunilla, massa lottskrapande (Lars vann som vanligt, men jag fick också 50 kr på en lott), fest med älskade vänner, promenad i snövädret, äggmålande och nockande (mamma vann), TV-tittande och mys i soffan. Vilket väder påskkärringarna kom med. Snö mitt i påsk. Lättast är att sammanfatta helgen i bilder så här kommer flera dagar av härliga stunder. Det ska tilläggas att det blev lika mycket påskgodis som jag hade befarat (om inte mer).













































































1 kommentar:

Anonym sa...

Det glæder os at i har haft en rigtig god påske. Vejret i Danmark har også i påsken budt på masser af sne. Det havde været skønnere at det var kommet til jul. Vi glæder os meget til at skal være sammen med jer i Gøteborg til april.
Hils dem vi kender.
Knus og kram
Lotte og Leif.