lördag, mars 8

Magvärk

Ja så måste jag nog sammanfatta den gångna veckan. Lördagens bravader ledde till att jag söndag till onsdag inte kunnat äta något vettigt. Inte likt mig att bara dricka blåbärssoppa till frukost eller att äta halva matlådor på jobbet. Men så fick det bli när magen värkte.
På torsdagen var jag fit for fight igen så på kvällen körde jag hårt som instruktör på både step och cirkel. Hade bjudit in Hanna att vara med så då blev det extra roligt. Har aldrig haft så kul på cirkeln tidigare. Öset på som bara den!
Efter några svettiga minutrar och en härlig dusch satte vi oss på Café Chocolata och myste. Beställde in en Ciabatta Mamata och ett stort glas varm choklad med marshmallows och chokladsås på toppen. Mums va gott det va. Satt länge och pratade om allt mellan himmel och jord så kvällen blev lång.
En stressig fredag på jobbet avslutades med en mer avslappnad kväll hemma. Unnade mig en stund i solariets värme innan jag lagade de allra godaste pirogerna. Under tiden dessa godbitar avsmakades tittade älsklingen och jag på Bee movie. Det va en riktigt söt film med roliga komiska inslag. Trots en simpel handling rekomenderar jag den verkligen till de som är lika frälsta i animerad film som jag. Hann halvt som halvt att se slutet på Let´s dance innan både Lars och jag försvann in i dimman. Vi somnade båda riktigt gott i var sin soffa. Jobbigt att sedan vakna och inse att man måste göra sig klar och flytta till sängen.

Inga kommentarer: