söndag, mars 2

Kändis och partaj

Veckorna rusar så nu är det söndag igen. Galet.
I onsdags möttes jag av en positiv överraskning när jag kom till sporthallen för att ha Flowinpass. En reporter med block å penna och en fotagraf med stora kameror skulle vara med för att sedan skriva om det i Corren. Blev såklart lite nervis med genomförde passet utan problem. Efter sedan blev jag intervjuoffer och vi pratade säkert 20 min om vad träningsformen Flowin innebär. Jag gjorde reklam så gott jag kunde och det resulterade i en artikel i fredagens tidining. Här är den kortare versionen. Jag fick vara kändis för en dag! hehe
I går på dagen kom mamma förbi en kortis. Vi var ute i Tornby en runda och jag köpte en supersnygg dekoration till väggen, tulpanvas, ljus och så nya fräcsha växter. Nu har vardagsrummet fått sig ytterligare en upplyftning. Å så snyggt det blev... !
Gårdagskvällen gick i festens tecken. Malin och jag hade bjudit in sporthallens personal till mig för tacomys, melodifestival och singstars. Efter massa förberedelser blev det verkligen en toppenkväll. Alla var på bra humör och skrattet flödade. Även drickan och tonerna till schlager-singstars-skivan gick på högvarv. Vi avslutade med The final countdown innan vi drog oss vidare till BK och Harrys nattliv. Hann festa loss en hel del på dansgolvet innan det var dags att säga adjö. Lite tidigare än planerat...














Slappa söndag sen. Har sovit i soffan framför Vasaloppet och andra märkliga söndagsprogram nästan hela dagen. Magen mår inte som jag skulle önskat och då blir det så. Tog mig i alla fall i kragen och städade upp efter gårdagens partaj. Lars är och tränar sitt fotbollslag men kommer nog snart hem. Får besök av Malin och Benny ikväll då vi ska äta upp alla tacosresterna och se nån bra film. Får se hur mycket tacos som vill ner i min mage...

Inga kommentarer: