tisdag, februari 26

Älskade vänner

I helgen har jag haft det helt fantastiskt med mina älskade vänner icca och Petra. Efter strul för både icca och mig med kollektivtrafiken möttes vi upp på stationen i Jönköping. Jag blev så glad när jag fick träffa mina gull igen, har verkligen saknat dem. Efter att ha pratat oss igenom hela lördagseftermiddagen beställde vi take away från en Thai-restaurang. Kan väl inte påstå att min beställning blev så lyckad. Istället för kyckling med cashewnötter blev det (som icca uttryckt det) sörja med grönsaker. Men med gott vin och ris, trevligt sällskap och spännande samtalsämnen blev middagen ändå lyckad. Hade ganska roligt åt att icca och Petra lyckats tima in samma klädsel! De var så fina i sina nyinköpta skjortor från Vero Moda, se bara.
En lördagkväll är inget utan Melodifestival och något gott att stoppa i munnen, så det var precis vad det blev. Lagom till Luuk entrade scenen kom Sara in genom dörren. Att få sällskap av henne var inte fel. Inte i går jag träffade henne. Vi pratade nog mer än vi såg Melodifestivalen, men vad gör det. Blev en lång kväll som avslutades med skratt på badrummet. Riktig tjejkväll.



















Söndagen innebar en dag på A6 och IKEA. Jag shoppade 2 snygga partytoppar och så massa fint pynt till lägenheten. Provade även ett par sjuka clownbyxor. Var tvungen att fota detta spektakel. När ska man ha dessa? Även denna dag var helt toppen så jag ville inte åka hem. Men nöden har ingen lag så på eftermiddagen vinkade jag av mina älsklingar på stationen. Hoppas det inte dröjer lika länge till nästa gång.








Inga kommentarer: