lördag, februari 2

Ännu en vecka passé

Ännu en arbetsvecka avklarad och helgen är här. Måndag, tisdag och onsdag blev långa dagar denna vecka. Men i måndags fick jag hoppa in som vikarie på step kondition i sporthallen så det va verkligen toppen! Hade cirkelträning också i tordags och va på bodytoning i går kväll. Skönt att vara tillbaka i det gamla goda! Tänkte ge mig ner för träning i morgon igen. Bäst att passa på.
I onsdags kväll blev jag bjuden på varma mackor och kladdkaka hos Elin. Kära Elin, så länge sen vi sågs. Saknar våra långa pratstunder. Riktigt mysigt va det att få krypa ner i hennes soffa igen och bara vara.
Denna vecka har varit en vecka då Lars och jag endast sett varandra sovandes! Han har jobbat kväll och inte kommit hem förän sent och då sov jag redan. Det är den enda nackdelen med att jag fått jobb! Vi får inte mycket tid tillsammans och det är svårt.
Igår kväll fick vi i alla fall en liten härlig stund tillsammans. Efter träningen i sporthallen lagade Lars, jag och Anneli tacos. Sen var det mys på hög nivå i soffan till Let´s dance. Avslutade kvällen runt 01.00 efter att ha spelat Buzz några timmar. Riktigt kul hade vi och magen värkte hårt när jag skulle sova efter all tacos, naturgodis och skratt! Dock kan jag inte fatta detta: Lars vinner alltid! ... och då är frågorna på svenska! Hallå där! Nåja..... Grattis älskling.

Idag jobbar Lars till 15 och sen är det O´learys för hela slanten. Vi är ett gäng som ska dit efter att mitt tvättande av kläder är över. Blir mat där och kanske något att dricka. Ekonomin är verkligen i det dalande stadiet men skatten min ville bjuda. Vad ska man säga... Tack! Ser alltså fram emot en riktigt kul kväll med trevlig sällskap, god mat och något att dricka.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej
godt at læse at du er glad for jobbet.
håber snart vi kan få tid til at ses.
knus lotte.