fredag, februari 22

Frisk

Här går det undan. Med ett bra immunförsvar tar det inte lång tid att repa sig. Har jobbat både igår och idag och det har gått fint. Lite snytningar mellan varven men vad gör det. Lars har dock varit hemma två dagar och ligger fortfarande sjuk och nyser i soffan. Blir nog inget jobb för honom imorgon heller.
Måste berätta om mitt discopass jag hade igår. Kom dit i illrosa paljettlinne och tyckte själv jag gjorde succé. Spelade gamla disco-låtar sen 70-talet blandat med mina härliga discofavoriter sen 90-talet och avslutade med dagens sk. disco. Alla deltagare va glada och kämpade på så det va riktigt kul. Måste tillägga att jag till uppvärmning fått inspiration från detta härliga par! Kan det bli bättre?!
Imorgon ska jag först ha pass i sporthallen, sen bär det av med Swebus express till Jönköping och Petra. Kära icca kommer från andra hållet så vi möts alla tre på stationen. Ska verkligen bli superkul. God mat och ett och annat glas vin, kanske lite melodifestival (om jag får bestämma!) och så lite party på kvällen. Härligt. En helg med barndomsvännerna va länge sen jag hade så det har jag längtat massa efter. Kanske hinner ta oss en sväng till A6 på söndag innan bussen styr kosan tillbaka. Tjo.... vill åka nu.
Nej, först ska Lars och jag ha en slapp fredagkväll. Inte fel det heller!

1 kommentar:

Anonym sa...

Önskar jag hade lika bra immunförsvar som du! Är fortfarande risig. Ska slå en signal till läkaren imorgon. Kram Pappa