torsdag, november 15

Jul...

Kan inte hjälpa det men jag har fått jul på hjärnan! Längtar sjukt mycket. Idag när jag cyklade till simhallen såg jag att de hade satt upp de ljusslingor som hänger över gatorna i stan. De va till och med tända! Nu sitter jag och lyssnar på julmusik! Det borde egentligen vara förbjudet men jag kunde inte låta bli. Holy night med Celine Dion gör mig bara helt rysig i hela kroppen. Känslan hon förmedlar går rakt in i mitt hjärta.

För er som undrar så mår min brännskada bättre. Dock har jag ännu inte fått tillbaka full känsel och upplevelsen av kyla är dubbelt så stor som normalt (inte så skönt i denna vinterkyla). Efter träningen igår hade massa vätska samlats i området och då såg det ut så här! Inte kunde jag tro att det skulle gå så illa när jag bara skulle steka lite grönsaker. Hoppas det blir ännu bättre snart.

I dag har vi haft bilen på koll IGEN! Det visar sig att det fortfarande inte är något fel på bromsarna vilket kan göra en en aningen arg. Ingen kan fatta varför bilprovningen envisas med att mena att bilen inte bromsar jämt fram. De menar att det ska skilja mellan höger och vänster medan en etablerad bilfirma i stan menar att bilen ger perfekta värden. Nu ska den besiktigas för tredje gången i morgon så är det inte ok då så fattar jag inget!

Ska iväg och massera om en liten stund och efter det tittar Ylva in till mig på lite tacopaj.

Inga kommentarer: