tisdag, november 13

Butiksrunda

När det inte lönar sig att söka jobb genom att skicka ansökningar eller ringa åt olika håll får man väl ge sig ut på stan och söka. Det va precis vad jag gjorde idag! Va inne i massa butiker och frågade om de behövde extra personal. Som om det skulle hjälpa? Det va ingen som var i behov av hjälp från mig så vad gör jag nu? Well well, får väl ta sikte på Ikano också innan jag ger upp.

Lars och jag har fått det ännu finare i vår lägenhet nu. Tack Elin och Nicke. Väggljusstaken med det vinröda glaset gjorde sig perfekt mot halltapeten. Skimmret från ljuslågan blev riktigt effektfullt mot mönstret på väggen.

1 kommentar:

Elin sa...

hej baby.
så fin lyktan blev på väggen..de va ju tur:)
allt bra annars??
jag funderar på att anställa dig här hemma..du kan få göra massa, har framförallt ett paper som ska vara inne om några veckor..intresserad?!
tack för senast om jag inte har sagt det förresten..va underbart kul. hoppas det blir snart igen! nyår nästa anar jag!?!
Ha det gott vännen min..saknar dig. puss/elin