lördag, oktober 13

Tacos och Idol

I torsdags kväll blev det riktigt mys på Linds café tillsammans med 3 vänner från sporthallen. Med billig tacosbuffé och massor av samtalsämnen försvann flera timmar av denna kyliga höstafton. Toppen, verkligen toppen.
När jag kom hem kröp jag upp i soffan med en filt omkring mig för att se den nya svenska serien Labyrint. Vet inte om den va så bra men den är värd att se nästa vecka igen.

Igår fick jag en liten kick. Lite extra arbete i simhallen som kan ge mig lite extra kulor på kontot. Jag tackar jag! Tusen tack.
Fredag kväll är lika med Idolkväll så vi hade bjudit hem Anneli och Dennis. Först skulle det lagas mat så Anneli och jag virrade runt på Maxi alldeles för länge innan vi bestämt oss för menyn. Maxi bjöd på mumsig kasslergryta så den bestämde vi oss för att ta efter. Den blev verkligen supergod! Ytterligare ett recept som får hamna på topplistan. Skönt med slapp kväll i soffan så där, och jag måste säga att rätt person åkte ur Idol. Men nästa vecka måste det bara va Sams tur! Människan kan ju inte sjunga.
Efter att redan kört ett pass i sporthallen idag ska jag snart ge mig iväg dit igen. Det är dags för ledarträff så kvällen består av möte, aktiviteter i sporthallen, aktiviteter i simhallen, relax i det romerska badet och så god mat och några glas vin. Ska verkligen bli toppenkul! Hoppas på fullt ös till en början å sen riktig njutning i bubbelpoolen som avslut. Är säker på att maten kommer smaka riktigt gott efter några timmar i klorvattnet. Härligt... Ska nog åka på en gång. Tjing...

Inga kommentarer: