tisdag, oktober 16

Intervju

Oj oj oj. Nu har jag tagit mig igenom min första riktiga anställningsintervju. Med fyra andra närvarande gjorde jag mitt bästa för att svara på alla frågor. Tyckte jag klarade mig riktigt bra så det återstår nu att se om de håller med mig. Skulle jag få tjänsten skulle det innebära att jag står som ensam ansvarig för att starta upp en daglig verksamhet för äldre! Vilken merit.
Enda kruxet är att pendlingsavståndet är 1 timma med en bil som jag inte har. Kan ju inte bara gå och köpa mig en bil hux flux. Humm...? Nåja, det får bli ett senare problem om det nu visar sig att jag är aktuell. Håller alla tummar jag har.

Igår träffade jag min barndomsvän Camilla för första gången på säkert 3 år! Vi tog en lunch på stan och pratade igenom allt som hänt sen sist. Det tog några timmar kan jag lova. Riktigt trevligt va det så det hoppas jag blir av snart igen. Är ju trots allt inte så långt till Tranås.

Nu väntar pass i sporthallen och färgning av mitt hår. Spännande!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du får jobbet ;)

Det var jättekul o ses, du får komma ner hit snart!!! kram

Anonym sa...

vi krydser finger for dig. pøj pøj hils lars.
knus fra danmark