måndag, september 24

Nära och kära

I helgen har jag hunnit träffa alla som står mig allra närmast! Helt fantastiskt har det varit.
Kan börja med att berätta att jag hann i tid till passet i sporthallen och jag möttes av en full sal. Det va verligen superkul att köra gärnet med alla som hade pallrat sig dit den härligt soliga höstdagen.
När jag sedan kom till Hultsfred möttes jag av mamma och hennes goda mat. Alltid lika härligt att komma "hem".
Sen va det dags att besöka Hagadal för att se mitt älskade damlag spela match mot Kalmar. Icca, min kära, följde med och vi hejade så gott vi kunde. Tyvärr blev det förlust men lika kul för det hade jag. Saknar handbollen, lagkänslan och bara känslan av klistret på bollen.









Efter handbollen bar det vidare till farmor och farfar. Farmor har oturligt brutit lårbenet och arbetsterapeut som jag är måste jag ju se till så hon klarar sig! Med lite pepping är hon snart tillbaka, fit for fight igen. Maddes muffins kanske gjorde susen. Blev en sen kväll där för speedwayen höll oss kvar.
Vaknade på söndagen upp till en härlig höstdag. Som sig bör denna dag gav sig mamma och jag ut på korpens tipspromenad. Med solens strålar i ögonen löste vi frågorna galant. Jag lyckades till och med få bingo! 40 kr till mig! Grattis.
Efter att Lars bil lämnats på service satte mammas golf riktning mot Växjö för ett besök hos kusinen och det lilla nyfödda kusinbarnet August. Man blir ju så kär när man ser en sån liten en! Kunde inte ta ögonen ifrån den lilla plutten. Va riktigt mysigt att få träffa er alla.











Efter en lång dag i Växjö var jag ju bara tvungen att hinna träffa pappa också. Med massa mys i köket hade jag svårt att slita mig därifrån. Hade kunnat sitta där länge och bara prata men en bilresa på ytterligare 12 mil väntade.

Väl tillbaka i Linköping satt Lars uppe och väntade på mig. Kröp trött ner i sängen men med en underbar känsla i kroppen av att ha hunnit träffa alla jag älskar mest. Vad skulle jag göra utan alla er! Puss

Inga kommentarer: