onsdag, september 26

Intervju

Så har jag varit på min första anställningsintervju. Gällde en tjänst i Norrköping som aerobicsledare, massör och receptionist. Kan det passa mig bättre än så? Nix! Då undrar ni säkert hur det gick.... Det gör jag också. Svårt att säga men jag fick ett positivt intryck. Håller nu alla tummar för att det ska gå vägen. Med tanke på att tjänsten skulle innebära ca 7 pass i veckan plus massagetimmar ska jag nog lyckas hålla formen till jul! hehe. Skämt å sido så verkade det toppen. De jobbade även mycket ut mot företag och med arbetsskador samt med kost och den typen av rådgivning. Skulle va super att få jobba där. Dock bara 60% till en början men det skulle tydligen utökas. Blir en lång väntan till nästa vecka. Jag hoppas och tror så länge.
På måndag väntar nästa intervju men då är det arbetsterapeut som gäller. Lite krokar här och där är inte fel.

Jag vill ha pengar, och det nu! Gina Tricot har nämligen öppnat i nya lokaler i Gränden och jag höll på att svimma när jag gick in där i måndags. Vill ha! Fanns verkligen massor av fint och hela butiken hade stilen likt självaste huvudstaden. Grymt! Men efter att ha tänkt över mitt ekonomiska tillstånd slutade det med att jag köpte en top för 30 kr på Cubus rea! Lite tragiskt men vad gör man? Äsch så illa är det väl inte men ett extra tillskott i kassan nu vore inte fel.

Nu ska madde i väg till sporthallen och köra step och aerobics med mina kära deltagare. På återskrivande.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skoj! Hoppas du får någe av de! Å ny Gina-butik i Link, den ska ja besöka så fort ja kommer! :) Hoppas allt är braa! Kraam