torsdag, augusti 30

Trist

Vad ska jag göra? Dagarna bara går och jag sitter här som ett fån. Börjar bli så trist. Hatar att inte ha nåt att göra. Vart ska jag vända mig? Snälla ge mig ett jobb!
Tur att Lars, sporthallen, stöttande familj och vänner finns annars hade jag gått i taket för länge sen.
Har ändå haft små glädjeämnen varje dag tills nu men snart kommer hösten och då vill jag inte sitta under en filt i soffan varje dag.
Det enda positiva med detta har varit att jag kunnat följa våra svenskar i friidrotts VM! Heja Sverige!

Idag väntar en lunch med Ylva på stan, step intervall 75 och sen Rix FM festival. Verkar bli en lyckad dag. Nu först ska jag ringa några samtal till arbetsterapeuter i Tranås. Får se vad de har att säga.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej madelene, det skal nok gå. pludselig er der et job til dig. vi glæder os til at komme op til jer. hej vi ses på tirsdag. knus fra danmark. hilsen leif og lotte