tisdag, augusti 7

Tinnis

Tacka vet jag detta härliga bad! Har verkligen utnyttjat denna plats till max. Trots mina första två dagar som arbetslös har jag inte kunnat låta bli att njuta av ledigheten där. Kan ju inte sitta inne när solens strålar gassar ute. Titta bara så härligt jag har haft det. Har försökt intala mig att jag är värd att vara lite ledig för att orka ta tag i allt jobbsökande sen. Hösten är lång och då ångrar man att man inte tog vara på de få soldagar vi har.



Lars och jag åt gott och njöt av vår lilla balkong på måndagskvällen. Vi njöt iaf så gott vi kunde mellan gångerna vi sprang upp och ner till tvättstugan. Några parti kort blev det innan det var dags att krypa i säng.
Har iaf anmält mig på ams nu. Som om det skulle vara bra. Får ju iaf inte några pengar! Heller inget jobb genom dem om jag ska vara ärlig. Jag tror mer på att själv ringa runt och visa sitt intresse. Och det ska jag göra. Va så säkra!
En bränd kropp cyklade ut till Kopparvallen ikväll för att se Lars lag vinna en match mot serieledarna i korpenserien. Nu har de fortfarande chansen att vinna det hela. En riktigt skön kväll hade jag och Anneli i gräset på åskådarplatsen.










Satt sedan bänkad framför TVn kl 21.00 i spänd väntan på Morden i Midsommer. Så säger hallåan där att de som väntat på Barnaby för vänta en vecka till för nu ska vi visa DNGalan! Typiskt. Då hamnade jag alltså här!

1 kommentar:

Elin sa...

hej vännen.
du ser ut och njuta av solen ordentligt...så skönt!! något napp på arbetsfronten ännu? lovar att det löser sig fortare än du anar.

ja...vi hade verkligen jätte kul i helgen. ville inte åka hem:) hade ju sån grym tur med vädret också(speciellt när vi stod i kön 1 tim och 40 min!!hehe)

hur går det för vår kräftskiva tror du??blir tufft innan hösten!

men ha de så fint vännen..massa kramar. vi hörs*/elin