tisdag, augusti 14

Mys "hemma" o borta!

Ja, det blev en riktig toppenhelg både i Hultsfred och Växjö.

Medan Lars o de andra var på GP-speedway i Målilla var jag och mamma på besök i Växjö. Blev kalas för både Frida och Agnes, besök i Linda och Pers "nya" hus och vimmel på KarlOskardagarna. Hann tom hälsa på hos Elin. Mycket på samma dag men det var verkligen super. Roligt att träffa familjen igen. Det går allt för länge mellan gångerna. Nu håller jag alla tummar för att den lilla bebisen ska komma ut och må väl.

Söndagen gav ingen sovmorgon utan pappa och jag entrade golfbananas första tee kl 8.45. Men det märktes inte att det var tidigt. Spelade som jag inte gjort annat på hela sommaren. Nu tog jag i, men det gick faktiskt över förväntan.
Kvällen bjöd på räkfrossa, eller snarare kexfrossa för min del. Mysigt hade vi det iaf.

Inga kommentarer: