söndag, juli 1

Tillbaka

Tillbaka här och tillbaka i Linköping. Blev en kort men intensiv semester för min del. Imorgon börjar allvaret. Det fem veckor långa vikariatet startar. Känner mig lite nervös för det är mycket som ska hinna läras in den första veckan jag går brevid för sen är det jag själv som ska ta hand om allt. Hjälp, vilket ansvar!
Helgen nu har gått fort. Älsklingen och jag har ordnat och pysslat i lägenheten. Med nya gardiner och växter i fönstren ser den lite mer bebodd ut i alla fall. Fortfarande mycket som saknas men det börjar bli riktigt fint.

Här kommer några bilder som får sammanfatta veckorna i Hultsfred.
















































Nu väntar alltså en spännande morgondag. Uppdaterar den inom kort.
Kram på er alla och tack för tiden där "hemma".

Inga kommentarer: