lördag, juli 21

Inblick i min sommar

Jobbet som arbetsterapeut fortsätter och jag jobbar mer än jag borde. Kungsgatans patienter verkar bara bli fler och fler. De som sa det va lugnare på sommaren! Inte när man ska hinna med en 100% tjänst på 50%. Hoppas kunna göra några människor glada med mina hembesök iaf.

Min älskade är fortfarande i Danmark och njuter av tiden med familj och vänner. Imorgon kommer han äntligen tillbaka. Då blir det kram och pusskalas och kalas i vanlig bemärkelse för han fyller 23 på måndag. Pappa och Gunilla kommer också och hjälper till och firar.

De senaste veckornas väder har ju inte varit mycket att hänga i granen men så sprack det upp i fredags och madde tog ut lite flex! Stressade iväg till Tinnisbadet och njöt som bara den! Så härligt! Det är då jag älskar livet som mest. Inte nog med solens strålar, på bassängkanten låg Malin och solade. Så kul att träffa dig vännen. Bjöd hem henne till kvällen och vi hade pannkaksfrossa och piffade till det med den godaste drinken. Har redan glömt namnet men gud så god! Inte sämre var vädret i dag på förmiddagen så vid 10.15 låg madde och pressade vid bassängen igen. Vilken dag!
Måste tacka för det trevliga 25 årskalaset i Bjärken också. Det var så länge sen nu men det var toppen! Alltid kul att träffa sina goa vänner och njuta av god mat och dryck.
Nu ska jag förbereda tårtan inför imorgon å sen är det dusch och soffa som gäller. Kram på er allesammans.

1 kommentar:

Elin sa...

hej vännen min. allt bra??
ser ut som du har det riktigt soligt och fint i linköping. pool och allt också:)klart du ska ta ut flex för solens strålar...låter ju som du stressar sönder dig själv på det där jobbet snart! take it easy. skönt att lars kommer hem igen anar jag!?!...vet hur det känns. har det preis likadant här hemma! niklas har semester nästa vecka också.
vi får höras snart...ha det gott och hälsa grattis till Lars på måndag. Massa kramar/elin*