fredag, maj 25

Teknik eller arbetsterapi?

Efter morgonens seminarie har jag suttit på biblioteket. Var tvungen att gå 16.30 för då ville de stänga. Så mycket tekniskt att ordna med inför måndagens tenta så jag håller på att bli vansinnig. Är det arbetsterapi eller datakunskaper vi ska tenta?! Först ska man leta upp en bänk på biblioteket som har uttag för datorsladden (vilka inte är många), sen ska man skriva tentan på bärbar dator (vilket jag inte är van vid), spara tentan på usb (vilket jag inte heller brukar göra), gå till en annan dator på biblioteket (vilken säkert kommer vara upptagen) och skriva ut. För att skriva ut krävs att man stoppar i ett betalkort i en annan maskin och där välja ifrån vilken dator man skriver. Sånt där blir bara för mycket för mig! Har bara 4,5 timmar på mig och då har jag inte lust att lägga en av dom på strul. Jag vill visa mina kunskaper i arbetsterapi, humanbiologi, medicinsk vetenskap, samhälls- och beteendevetenskap inte i teknikanvändning!

Nu har jag i alla fall tagit fredagkväll. Ska spendera resten av kvällen i horisontellt läge. Ska bli så skönt. Trist bara att jag får göra det ensam. Lars jobbar, jobbar och jobbar. Fattar inte varför det är så svårt för andra att ta sitt ansvar! Tänker på dig min älskling och hoppas det går bra för dig där borta bland alla pallar.
Önskar er alla en riktigt trevlig helg.

1 kommentar:

Elin sa...

hej gumman!
länge sen...allt bra!??

grattis till g på uppsatsen, så himla skönt! bara det sista kvar nu då..sen examen. wihoo! inte illa! bara du fortsätter och ta hand om dig. grillkvällar är välbehövliga:)

Vi får höras snart..kramar/elin*