söndag, maj 27

Imorgon gäller det

Helgen har varit plugg, plugg och så lite mys i parken. Imorgon väntar den skriftliga och muntliga åtgärdstentan och min mage mår inte bra. Har förberett mig så mycket jag bara kan men när man inte vet vilken patientfall som kommer så är det inte så lätt. Känner mig supernervös. Som sagt så har jag gjort så mycket jag kan så det är bara att hålla tummarna att det är ett fall som passar mig. Å så va det det där med tiden och tekniken. Måtte allt bara fungera. Skänk mig gärna en tanke mellan 8-13!

Kunde slappna av lite på lördagskvällen i alla fall då jag träffade challe, petra, emma och erik. Vi betällde god mat från Sol&Ris och satte oss på en filt i parken vid Konsert & Kongress. Det smakade riktigt gott. Mitt i maten kommer alla balstudenter gående förbi. De hade uppvisningsdansat i ishallen och skulle äta sin middag på Konsert & Kongress. Alla var superfina i sina klänningar och jag tänkte tillbaka på när man själv fick klä upp sig sådär. När magarna var mätta gick vi hem till mig för att klura på talet till avslutningen i kyrkan. Det var inte det lättaste. Vad säger man egentligen och vad har hänt under dessa 3 år? Trevligt hade vi i alla fall och vi fick i alla fall ihop några rader. Tänk att det bara är ca två veckor kvar till examensdagen!









Började titta på en film så det kan vara dags att dra sig tillbaka till soffan nu. Får hoppas att jag kan sova i natt sen bara. Håll nu alla tummar ni har!

1 kommentar:

Petra sa...

Hej babe! Hur gick det? Tror det gick super!=)