onsdag, maj 23

Godkänd!

Vi gick upp med vår c-uppsats idag och det gick ju galant! Med få opponentpunkter och med en nöjd examinator lämnade vi salen med en godkänd uppsats! Det känns så skönt efter allt slit vi har lagt ner på den. Nu återstår endast de avslutande små justeringarna samt att abstractet ska språkgranskas.


Elin och jag firade med en Bosseglass

Nu råder några spända dagar med förberedelser inför måndagens skriftliga och muntliga tenta. Ska utforma ett åtgärdsprogram på 4,5 timmar. Snacka om att jag kommer känna mig stressad. Träffa tentator 8.00, arbeta som en galning, vara tillbaka 12.45 för att presentera mitt program. Patientfallet kan vara precis var som helst!!! Snacka om att det gäller att ha handlingsberedskap. Jag kommer sitta som en tok på biblioteket på måndag, febrilt letandes efter referenser. Fjärilar i magen redan nu. Gäller att ha tur när det gäller patient. Håller mina tummar hårt.

1 kommentar:

ANGELICA sa...

Grattis! Skönt & ha den avklarad! Lycka till på måndag! Blir det plugg hela helgen nu då? Kramar