onsdag, maj 9

Länge sen nu

Har haft så mycket att göra denna veckan att det inte ens funnits att skriva en rad här! Praktik hela dagarna och sen har resten av tiden lagt på läsning av c-uppsats och andra skolarbeten. Det börjar dra ihop sig inför uppsatsseminarie så opponentpunkter ska förberedas. Har varit sena nätter hela veckan. Inte lagt huvudet på kudden fören 24. Segt när klockan ringer 6.00 då. Är så trött på dagarna att det inte är hälsosamt. Längtar till en ledig dag med sovmorgon. Verkar dröja...
Har varit segt att blogga när det inte fungerat att ladda upp bilder också. Har tagit alldeles för lång tid. Efter lite tips från coachen (icca) så verkar det fungera bättre! Väntar fortfarande på att ta tag i att installera det nya bredbandet. Gör det sen...

Länge lovade bilder från valborgshelgen kommer här. Golf med pappa och firande av sista april med gänget. Vilken fantastisk golfrunda och vilken fantastisk helg med nära och kära. Sen kunde jag inte låta bli att visa den härliga solbilen från förra helgen. Var hemma en runda igen då för att fira pappas brors 50 årsdag. Blev en hel söndag på mammas uteplats i solen. Härliga försommar! Fick lida av lättare solbränna under måndagen och tisdagen.















Praktiken består fortfarande av spännande handpatienter. Idag var det dags för operation igen. I gröna kläder, mössa och munskydd bevittnade jag hur en ny atroplastikteknik genomfördes av en CMC1-artos. Riktigt intressant. Inte lång tid kvar av praktiiken nu. Klar nästa onsdag.
Nu ska jag nog lägga mig så jag kanske kan somna innan 24 för en gångs skull.

Massa kramar och god natt!

1 kommentar:

Petra sa...

Madde madde madde, dagens tips hittar du under mina länkar eller så kan du använda dig av adressen http:dagenstipsar.blogspot.com Den har inte uppdaterats på ett tag men den kommer bli...får vi hoppas iaf. Hoppas allt är bra med dig! Kramar