fredag, april 13

Ingen fredag den 13:e

Tvärt om... Denna dagen har varit grym. Började med att jag fick sommarvikariat som arbetsterapeut på Kungsgatan och Ljungsbros vårdcentraler! *Pirr i hela kroppen* Fortsatte med en härligt gassande sol som värmde mig i väntan på bussen. Sedan skrev Elin och jag helt klart vår c-uppsats. Därefter bar det av till ett svettigt step- och corepass i sporthallen. Nu sitter jag i väntan på att åka med tåget hem och fick precis veta att vännerna där hemma tänkte tända grillen! Kan en fredag bli bättre! Sommaren är räddad, våren är här, uppsaten är färdig, kroppen har tränat och en härlig grilldoft väntar hemma. Tjoho.
Imorgon väntar handboll för hela slanten. Får se om jag håller mig hel.

Trevlig helg på er alla!

2 kommentarer:

Frida sa...

Grattis till sommarjobbet!

Elin sa...

Hey babe.
Så himla kul att du fick vikariat...jätte roligt, glad för din skull! kan väl knappast bli bättre efter en examen?:)
Hörde att ni hade grill-mys igår..va härligt. tråkigt att man missade.
Ha de så kul me handbollen idag.
pus puss/elin*