torsdag, april 5

Glad Påsk

Å så har ännu en vecka gått. Inte klokt vad tiden springer ifrån mig. Är ju så när man har roligt har jag hört. Lär mig massa nytt på praktiken varje dag. Nu är påsken är här och jag klagar inte. Ägget som var fyllt till bristningsgränsen i måndags är nu nere på halva! Kan inte låta bli det när det står på bordet och ropar på mig. Mums va gott med påskgodis! Det lär nog inte bli mindre av den varan då det bär hemåt med tåg imorgon. Påsken ska firas med familj, släkt och vänner. Det ska skruvas bokhylla och tittas på cyklar. Å så inte att förglömma min uppsättning glasögon som ska granskas. Det lär bli mycket god mat, godis och ett och annat glas vin. Ska bli riktigt kul att komma hem. Längtar!

Jag önskar alla en riktigt glad påsk och på återseende efter helgen!
Pip Pip

2 kommentarer:

Elin sa...

Glad Påsk vännen min!
Hoppas du får det riktigt skönt hemma i hultsfred med massa god mat och påsk-godis!
Tack för påsk-kortet förresten.

Massa Påsk-kramar*/Elin

Frida sa...

hej babe! jag hittade dig ;) kika gärna in hos mig! Det var trevligt idag, puss puss