måndag, mars 19

Vinter igen?

Elin och jag konstaterade vid 14-tiden att vi var klara för dagen. Bestämde t.o.m att vi skulle ta morgondagen ledig! Spenderade eftermiddagen på stan bland massa fina kläder. Hittade mycket fint på Gina och ett par svarta shorts på H&M som jag bara måste köpa. Fick inte med mig några kläder hem dessvärre, då jag fick beslutsångest i provhytten! Hoppas få smakråd av Elin på lördag när hon och Nicke kommer på besök. Välkomna hit på våffelfest! Köpte i alla fall nya bordstabletter på Duka som var superfina. Cykelturen hem var en strid mot de stora och blöta snöflingor som bara var tvugna att förstöra alla vårkänslor man samlat på sig. Kanske inte ska länga efter Bosseglassarna än på ett tag. :-(
Nu åkte Lars till jobbet. Känns lite skumt att han åker och arbetar när jag lägger mig för att sova. Sen kommer han hem när jag ska gå upp och sover nästan hela dagen. Jag skulle aldrig fixa det där med skift. Nu ska jag bara vänta på att tvättmaskinen blir klar så jag kan krypa ner under täcket. God natt

Inga kommentarer: