onsdag, mars 21

Tassa på tå

Min examensvän Elin var sjuk idag, stackare, så jag var på möte med handledaren själv. Å vilket möte sen! Efter att ha gått igenom lite småsaker som behövde justeras i arbetet avslutade hon med att säga "jaha, då var ni färdiga nu då". Jag sken upp som en sol. Som vi har kämpat, dagar ut och dagar in framför datorn. Jippi! Nu kan vi gå ut på praktik utan att han det hängande i hasorna. Vi är så bra!
Resten av dagen har jag tassat runt på tå i en nersläckt etta. Lars har sovit hela dagen så jag har fått va tyst som en mus. Inte det lättaste kan jag lova. Inte anade jag att det lät så mycket att sätta sig på en stol! Har försökt skriva inlärningsplan till praktiken men det kändes allmänt meningslöst så jag gav upp. Nya tag imorgon.
Var i sporthallen och gjorde av med lite energi på mitt step-pass vid 17-tiden. Kollade premiären på Tack gode gud. Riktigt roligt faktiskt, om man bortser från den löjliga juryn. Fattade aldrig riktigt vad de gjorde där.

Krya på dig Elin!

Inga kommentarer: