söndag, mars 18

Vilken kväll

Kvällen igår blev riktigt lyckad! Challe och jag hade superkul så det får man ju känna av idag. Huvudet är lite tyngre än vanligt! Har dragit i pyjamasbyxor hela dagen. Gycklet var kanske inte det bästa vi har genomfört men publiken, bestående av ett gäng killar med slips runt huvudet, verkade nöjda! Sen var det kalas (fest) hos en tjej som också läser AT. Massa folk överallt. Tack för tårtan! Challe och jag tog oss därefter cyklandes till Flamman där vi dansade runt resten av kvällen och natten. Blev många flummiga bilder tagna under kvällen. Här visar jag upp mitt snyggaste dansmove!

Söndagen har bestått av att få mina digitalbilder ivägskickade över internet! Vilket projekt. Trodde aldrig att jag skulle bli klar. Allt strulade. Slutade med att det blev två beställningar, dvs dubbelt porto. Nåja.
Lars har spelat basket i Stockholm i helgen och bevisat att de är värda en plats i slutspelet. Bra jobbat! Han kommer hem om någon timma och då blir det pannkakor i stora lass! Mums mums.

Inga kommentarer: