lördag, mars 17

Brandlarm

Lars är i Stockholm i helgen och spelar basket så efter att han åkte imorse kunde jag inte somna om. Gick upp och skulle försöka skicka efter massa bilder på internet. Som om det gick! Nope... Hade planer på att träna vid 12 men när de ringde och frågade om jag kunde hålla i passet istället så blev jag glad. Tjäna en liten slant på att träna samtidigt som det är så himla kul, inte fel. Väl inne i första styrkedelen går brandlarmet i sporthallen och alla ger sig ut. Stod och frös i 20 minuter innan vi kunde fortsätta. Blev ett lite längre pass än planerat!
Kom hem och stekte en egenmarinerad kycklingfilé med klyftpotatis till. Se vilken festmåltid!

Nu ska jag ge mig iväg. Blir fest ikväll...!! Tjoho! Länge sen jag var ute och rörde mig på dansgolvet. Hoppas det blir utgång nu bara. Först ska det gycklas för ett gäng som har sittning. Länge sen man gjorde det nu, får se hur jag reder ut det. Är redan sen då det är bäst att jag slutar nu!

Inga kommentarer: