måndag, december 31

Gott slut 2012

Sitter här på nyårsafton och är bara så tillfreds. Ofta ska året sammanfattas på det ena eller andra sättet. Jag hoppar över det. Alldeles för mycket har hänt för att det ska vara en idé. Räcker med att titta tillbaka här på bloggen och inse att jag har haft ett rikt år på många sätt. Som alltid i livet så har året även bestått av en del tråkigheter. Väljer att inte fokusera på det nu.

Dagarna mellan jul och nyår här har inneburit välbehövlig avkoppling. Mys bara för mig själv. Dock farligt med allt sött som funnits i köksskåpet. Har ätit upp mig något kilo :-) Som vanligt lovar man sig själv nya tag nästa år. Å så ska det bli!!! Mindre snaskätande, vettiga luncher, proteiner och en och annan tur till solariet. Målet är Les Mills GRIT Strength - utbildning i slutet av januari. Målet är även en stark och glad Madde hela året ut!

På tal om sött så ställde Jörgen och jag till med storbak igår. Hela söndagen höll vi på och köket var överfyllt med pytsar, ingredienser och pynt. Varför kan man undra... Ikväll smäller det! Nyårsfest och vi är ett gäng som ska samlas för en trerätters middag. Inte mer än rätt att fördela ansvaret. Jörgen och jag fick stora äran att bidra till avslutningen, dvs den utsökta desserten... eller ska jag skriva desserterna ;-) För att inte avslöja för mycket återkommer jag med resultatet. Vi känner oss iaf grymt nöjda!
























Sitter redo här hemma och kan inte bärga mig. Alldeles för många timmar innan vi skålar i första drinken. Men den som väntar på något gott...
Gott slut till er alla som läser min blogg! På återskrivande 2013 :-)

Inga kommentarer: